lauantai 26. maaliskuuta 2011

Lauantai...

...menee töissä. Onpas hauskaa olen sopinut täksi lauantaiksi iltavuoron 13-21, eli siinäpä se mun päivä meneekin melkeinpä kokonaan. Enkä pääse edes pukeutumaan kauhean innostavasti. No toivotaan, että huomenna on yhtä kaunis ilma, kun mulla on se yksi vapaa päivä tällä viikolla.


Tässä vielä muutama inspiroiva kuva, ennen kun joudun jatkamaan matkaani töihin. Tällaisen mekon haluaisin Marimekolta. Olen vain kuullut huonoa sen laadusta. Eli en taida sitten kuitenkaan sitä hankkia.


Tässä taas on Stop Staringin ihana playsuit. Omistan tuon itsekin, mutta en ole sitä ehtinyt vielä käyttämään, kun hankin sen talven kylmimmillä hetkillä itselleni. Oli muuten aika kova metsästäminen tuon playsuitin kanssa, oli nimittäin ihan  joka paikasta loppu. No lopulta löysin sen saksalaisesta kaupasta, josta onneksi pystyi tilaamaan myös Suomeen.

No nyt mun pitääkin kohta alkaa lähtemään, kun työt kutsuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti