sunnuntai 16. lokakuuta 2011

I still think about you every time I'm ridin' in my car... (..just I don't have a car)

Huh millaisia viikkoja minulla on takana ja vielä muutama edessäkin päin. Onneksi elämässä on aina niitä piristyttäviäkin asioita. Arkipäiviäni sulostuttaa nykyään Eiran ihanat maisemat. Olen täydellisen rakastunut Eiraan ja sen syksyiseen kauneuteen. Eira kyllä on kaunis mihin vuoden aikaan tahansa, siitä olen vakuuttunut. Toinen elämää piristyttävä asia on ihanat ystävät ja syksyiset retket.


Jos minulla olisi mahdollisuus, niin muuttaisin vaikka tältä seisomalta tuolle kadulle.


Tämä kaunis kuva on otettu Eiralaisista syksyn lehdistä. Olen vakuuttunut, että ne ovat kauniimpia kuin muut lehdet. Yritän tässä jonain päivänä kirjoittaa ihanasta Suomenlinna matkasta. Lisäksi haluan kovasti jouluvalot. (Ei nyt ei ole yhtään liian aikaista.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti