sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Vuoden 2011 kommentteja minulle muilta


Minulla on tapana koota itseäni huvittavia kommentteja asioista joita minulle on sanottu. Tässä on vuoden 2011 parhaimmistoa.



"Mä haluan vain olla yksin ja ajaa Tampereen keskustassa yöllä yksin pyörällä.." (jaa... siitä vaan... hope your happy..)


"Olet kuin elokuvasta..." (oiij kiitos)


"Cause you are already like sweet..." (aaww)


"Ollaan ystäviä, Kirsti Paakkasenkin parhaat ystävät on sen eksiä." ( ahaa... ja mistä lähtien on ollut
kohteliaisuus verrata Kirsti Paakkaseen??? i think i'm not that awfull yet?)


"Ihana sukkahousutyttö.." (eeeh..?)


"Voiko työntekijällä ja asiakkaalla olla sitten vapaa-ajalla suhde?" (mmmm... niiiin... multa siis ei siis kysytä mitä mieltä olen tästä?)


"Olet kuin pieni nukke." (toivottavasti nätti sellainen)


"Olet niin suloinen, ettet voi olla todellinen." (ok, i'm going back to fairyland...)


"Näytät niin mielenkiintoselta, että sulle on pakko tulla puhumaan." (kiva.. tän voi kyllä tulkita monella tavalla)


"Musta on ihanaa, kun sä Laura olet täällä!" (ihanaa)


"Sä olet niiiiin pehmo ja ihku!" (mistä nyt oikeen tuulee?)


"Sussa on jotain taikaa!" (kertokaa jotain mitä en tiedä)
Kuvat: weheartit.com

1 kommentti: